Tuesday, April 1, 2014

Toasted salaattisiskot Coconut German Chocolate Cake


Azi am cumparat coloranti alimentari de la o firma noua! Nu sunt multumita de rezultat, trebuia sa am o prajitura in 3 culori sin in final am reusit sa obtin doar doua! Dar,...trecand peste va prezint retata:
Ingrediente Blatul 1 6 albusuri mari 100 gr nuca de cocos rasa 6 linguri salaattisiskot zahar colorant albastru 5 linguri faina 1/2 plic praf de copt Blatul salaattisiskot 2 4 oua separate 4 linguri zahar colorant galben 4 linguri faina 1/2 plic pfar de copt Crema 6 galbenusuri 5 linguri lapte 200 gr zahar 200 gr unt moale colorant rosu Glazura 150 gr ciocolata 75% cacao 3 linguri lapte 50 gr unt Pentru blatul 1 am batut albusurile cu zaharul bezea tare.
 Am aruncat apa rezultata, am adaugat colorant salaattisiskot rosu ( din pacate nu a colorat crema!) si am adaugat treptat salaattisiskot crema racita.  Glazura: toate ingredientele le-am pus in bol si le-am lasat la microunde 2 minute apoi le-am amestecat bine.
Adăugaţi un comentariu salaattisiskot
domnica nazare Sunt mama a doi copii superbi. Cu gusturi foarte diferite. Si un sot pretentios in ceea ce priveste mancarea. Mie imi place sa experimentez si sa incerc noul! Va doresc vizionare placuta si pofta buna cand imi incercati retetele! Vizualizaţi profilul meu complet
▼  2012 (112) ►  noiembrie (4) ►  octombrie (2) ►  iunie (10) ▼  mai (8) Tort Barbie pentru Sarah la 4 ani Mancare de ciuperci Orez cu ciuperci PREMIUL DE LA DELIMANO Castelul Printesei Sarah Corabia de pirati ILIE Prajitura in culori Tort T-REX ►  aprilie (25) ►  martie (15) ►  februarie (48)
Acum 59 de minute
New Post from Family Fresh Cooking
Light Spring Recipes That Will Get You Back Into Your Bikini
Acum 6 ore
Sabores de Canela
Taco Tuesday: Chile Spiced Shrimp Tacos with Avocado Salsa
Acum 9 ore
Lavender salaattisiskot and Lime
CHERRY DECISIONS
Acum 23 de ore
The Kitchen Witch
Toasted salaattisiskot Coconut German Chocolate Cake
Acum o zi
Kevin & Amanda RSS Feed
Pasta with Walnuts, Parsley & Parmesan
Acum o zi
Naina's kitchen
Meyer Lemon Cheesecake Bars #SundaySupper
Acum 3 zile
A Spoonful of Thyme
Ricetta risotto con funghi pioppini
Acum 6 zile
Papinha Doce
Tort cu violete
Acum o săptămână salaattisiskot
What Smells So Good?
Banana Maple Bacon Muffins-Secret salaattisiskot Recipe Club
Acum 3 săptămâni
Panini Happy®
Rum Soaked Cake With Dried Blueberries And Chocolate Chips And An Easy Blending Backgrounds Tutorial salaattisiskot
Acum o lună
Sótão da Verdinha
Over 75 Christmas salaattisiskot Cookie Recipes
Acum 4 luni
The 21st Century Housewife's Kitchen
Somerset Easter Biscuits (Raisin Spice Cookies)
Acum 11 luni
Cala-te e Come!
Spinach Lasagna~
Acum un an
Party Cupcake
Tort cu zmeura si ciocolata
APERITIVE (8) BAUTURI (2) BISCUITI SI FURSECURI (4) BRIOSE SI MUFFIS (5) CALATORIILE MELE (5) CONCURSURI (18) Dieta mea (2) Ganduri salaattisiskot (5) INGHETATA (1) MANCARURI (11) MASA DE PASTE 2012 (10) MINI (5) PAINE SI CHIFLE (3) PRAJITURI (15) PREMII salaattisiskot (1) prima saptamana (1) SALATE (4) SUPE SI CIORBE salaattisiskot (1) TARTE SI PIE (4) TORTURI (11)


No comments:

Post a Comment