Friday, March 28, 2014

Acum sizzler salad bar 2 zile


Le-am strecurat si le-am lasat 30 de secunde in apa rece. Apoi le-am decojit! Am incins bine, intre timp cuptorul si l-am oprit. Am pus migdalele pe hartie de copt si le-am lasat in cuptor 20 de minute. Apoi au stat la rece aproximativ 1 ora. Le-am macinat cu masina de nuca (robotul a binevoit sa se strice azi!).
 Am adaugat zaharul, uleiul de migdale si zeama de lamaie. Apoi apa in picaturi pana compozitia s-a legat. Am pus martipanul in folie si pana maine sta in frigider. Trebuie tinut minim 12 ore la rece.
Eucupasiune Inbucatarie Create Your Badge
domnica nazare Sunt mama a doi copii superbi. Cu gusturi foarte diferite. Si un sot pretentios sizzler salad bar in ceea ce priveste mancarea. Mie imi place sa experimentez si sa incerc noul! Va doresc vizionare placuta sizzler salad bar si pofta buna cand imi incercati retetele! Vizualizaţi profilul meu complet
▼  2012 (112) ►  noiembrie (4) ►  octombrie sizzler salad bar (2) ►  sizzler salad bar iunie (10) ►  mai (8) ▼  aprilie (25) Parada lunii aprilie Prajitura Dora Placinta cu telemea si marar Limonccello CAND VREM SA FIM MAI CATOLICI DECAT PAPA! Cotlet de porc la cuptor Stufat sizzler salad bar de miel Meniul Masa mea de Paste Patratele cu spanac si branza sizzler salad bar telemea Oua umplute cu sos de spanac Drob MARTIPAN SALEURI sizzler salad bar 2 SALEURI SALEURI 3 Incep pregatirile.... Lichior de portocale Pastrav la gratar Salata de primavara DE LA PRIETENI DULCE ROMANIE Tort cu portocale, mascarpone si iaurt Tarta cu capsuni Mini-tarte cu cirese ►  martie (15) ►  februarie (48)
Acum 8 ore
smitten kitchen
three happy years
Acum 14 ore
Recipe Girl
PASSATEMPO TEKABlog – O melhor blog do país!- Bolo de claras sizzler salad bar e chocolate com cobertura de creme de ovos
Acum 19 ore
Kitchen Fun With My 3 Sons
Mar Copt cu Cus-Cus si Coacaze
Acum o zi
Warm Vanilla Sugar
Beet Hummus
Acum 2 zile
Marina's Life in & out of the kitchen
Pannacotta de Baunilha e Fava Tonka
Acum sizzler salad bar 2 zile
Papinha sizzler salad bar Doce
Carrot za'atar muffins and lavender kumquat sizzler salad bar compote
Acum 4 zile
Mele Cotte
TORTA di BRISE' ripiena sizzler salad bar alle OLIVE con pomodorini
Acum 6 zile
Blog de sotie fericita
Homemade Nectarine Jam
Acum o săptămână
Magia na Cozinha
Passatempo: entradas duplas para o Black & White Ball no Hotel Ritz!!
Acum 3 săptămâni
365 Days of Baking sizzler salad bar
Sectiune Noua pe Food, Quickly&Good - Retete de la prieteni
Acum o lună
Delicious Meliscious - a cooking blog by Melissa
Roasted Garlic and Yam Soup
Acum 5 luni
Cooking with my soul
Prajitura Valurile Dunarii
Acum 11 luni
It's a Blog Party
Transition
Acum un an
Eating Out part V
Add a Pinch | Robyn Stone - cooking | living | homeschooling | traveling
APERITIVE (8) BAUTURI (2) BISCUITI SI FURSECURI sizzler salad bar (4) BRIOSE SI MUFFIS (5) CALATORIILE MELE (5) CONCURSURI (18) Dieta mea (2) Ganduri (5) INGHETATA (1) MANCARURI (11) MASA DE PASTE 2012 (10) MINI (5) PAINE SI CHIFLE (3) PRAJITURI (15) PREMII (1) prima saptamana (1) SALATE (4) SUPE SI CIORBE (1) TARTE SI PIE (4) TORTURI (11)


No comments:

Post a Comment