Sunday, March 23, 2014

Israel // Ierusalim: Cina in orasul vechi


Azi, a trebuit hairy maclary from donaldson dairy sa pregatesc ceva de mancare si bun si gustos si sa nu stau mult langa mancare! Am facut o viroza  respiratorie! Asa ca am pregatit cartofi cu smantana la cuptor si pui (tot la cuptor)! Dar prima reteta pentru cartofi:
Am curatat cartofii si i-am feliat. Am uns tava cu margarina, am pus un strat de cartofi, apoi stratul cu carnati si kaiser, ardeiul taiat pestisori. Un alt strat de cartofi, deasupra branza si smantana amestecate. Le-am dat la cuptor, cand erau aproape gata am ras cascavalul si l-am amestecat cu ouale batute. L-am turnat deasupra si l-am lasat in continuare in cuptor pana s-au rumenit.
domnica hairy maclary from donaldson dairy nazare Sunt mama a doi copii superbi. Cu gusturi foarte diferite. Si un sot pretentios in ceea ce priveste mancarea. hairy maclary from donaldson dairy Mie imi place sa experimentez si sa incerc hairy maclary from donaldson dairy noul! Va doresc vizionare placuta si pofta buna cand imi incercati retetele! Vizualizaţi profilul meu complet
▼  2012 (112) ►  noiembrie hairy maclary from donaldson dairy (4) ►  octombrie (2) ►  iunie (10) ►  mai (8) ►  aprilie (25) ►  martie (15) ▼  februarie (48) Briose de martisor! Franzela cu chimion hairy maclary from donaldson dairy si lapte Intru in concurs cu o reteta de franzele cu chimio... DELIMANO Placinta cu mere PRAJITURA ILIE Cheesecake cu ciocolata si caramel Caramel Lapte condensat Ciorba de perisoare Negresa hairy maclary from donaldson dairy delicioasa Mazare cu cartofi si costita - mancare de iarna Dulce Romanie - provocarea lunii februarie 2012 Concursuri hairy maclary from donaldson dairy si provocari hairy maclary from donaldson dairy Un blog interesant! hairy maclary from donaldson dairy http://www.bucataras.ro/ Pui la cuptor Cartofi cu smantana la cuptor eu cu pasiune, in bucatarie: Mini - sandwich Mini - sandwich Pavesini cu capsuni si mascarpone Tea Party Pesmet Biscuiti 2 eu cu pasiune, hairy maclary from donaldson dairy in bucatarie: eu cu pasiune, in buc... eu cu pasiune, in bucatarie: Prajitura cu piersici... eu cu pasiune, in bucatarie: Prajitura cu piersici... Prajitura cu piersici si blat de piscoturi eu cu pasiune, in bucatarie: Tarta cu lamaie si be... eu cu pasiune, in bucatarie: Pizza impachetata eu cu pasiune, in bucatarie: PRAJITURA hairy maclary from donaldson dairy SARAH eu cu pasiune, in bucatarie: Chifle cu branza dulc... eu cu pasiune, in bucatarie: hairy maclary from donaldson dairy Muffins cu ciocolata eu cu pasiune, in bucatarie: Tort cu ciocolata si ... Tort cu ciocolata si migdale Muffins cu ciocolata Chifle cu branza dulce si chimion Pregatirile de Ziua Indragostitilor incep. Eu a... PRAJITURA SARAH Inele impletite Chifle cu lapte batut si cu mac Biscuiti cu crema de vanilie biscuiti 1 Saleuri 2 Saleuri Tarta cu lamaie hairy maclary from donaldson dairy si bezea Pizza impachetata Am desoperit in aceasta iarna ca in bucatarie treb...
Acum 3 ore
KeepItsweetDesserts.com
Israel // Ierusalim: Cina in orasul vechi
Acum 13 ore
IN BUCATARIA VESELA
Big Soft and Chewy Peanut Butter Crinkle Cookies
Acum o zi
CAIETUL CU RETETE
DIY hairy maclary from donaldson dairy Chipotle Burrito Bowl
Acum 2 zile
No Conforto da Minha Cozinha...
Prajitura cu mere de post
Acum 2 zile
Bem bons
Chai-spiced Hot chocolate
Acum 3 zile
Bucataresele Vesele-retete culinare,retete ilustrate
Homemade Caesar Salad {Dressing} with Baby Kale
Acum 4 zile
Papinha Doce
Prăjitură cu ciocolată, pere și ghimbir
Acum 6 zile
Manjar de ideias doces... e não só!
Grammy’s Irish Soda Bread
Acum o săptămână
SWEET AS SUGAR COOKIES
Healthy Chocolate Chip Cookies
Acum 2 săptămâni
365 Days of Baking
Cherry Walnut Bites
Acum o lună
LopFras - Retete Simple
A-Minor - Thinking Bout The Things (Official Music Video)
Acum 4 luni
Alli 'n Sons
Marble Cake with Fudge Frosting
Acum 10 luni
Mangia
Chocolate Crinkle Cookies
Acum un an
In-greedy-hands
Cucina facile
APERITIVE (8) BAUTURI (2) BISCUITI SI FURSECURI hairy maclary from donaldson dairy (4) BRIOSE SI MUFFIS (5) CALATORIILE MELE (5) CONCURSURI (18) Dieta mea (2) Ganduri (5) INGHETATA (1) MANCARURI (11) MASA DE PASTE 2012 (10) MINI (5) PAINE SI CHIFLE (3) PRAJITURI (15) PREMII (1) prima saptamana (1) SALATE (4) SUPE SI CIORBE (1) TARTE SI PIE (4) TORTURI (11)


No comments:

Post a Comment