Sunday, March 30, 2014

Ranch Pesto Pasta Bake


Am pus unor prajituri numele copiilor. Mama mi-a reprosat ca numele ei nu apare si am gasit aceasta ocean buffet reteta pe blogul Laurei Laurentiu (http://www.retetecalamama.ro/retete-culinare/prajituri-torturi/prajitura-cremoasa-cu-mac-branza-si-lamaie.html multumesc pentru ocean buffet retata) . Am modificat-o un pic si iata ce a iesit (este singura bucatica care am reusit sa o salvez pentru cateva minute sa o fotografiez)
Lemon crud 2 oua intregi 3 lamai 2 linguri amidon de porumb 6 linguri zahar 50 gr unt Glazura de ciocolata 100 gr ciocolata cu 75% cacao 2 linguri ulei 50 ml frisca lichida Blatul: se bat albusurile spuma tare cu sarea, se adauga zaharul si se maxeaza pana devine bezea tare. Se adauga macul, fina si untul topit si se omogenizeaza cu miscari verticale. Se pateaza tava cu foaie de copt si se da la cuptor la 180 pentru 5-20 minute.
Crema de branza - galbenusurile se freaca cu zaharul, apoi se adauga amidonul. Se pune peste compozitie laptele si se pune cratita la fiert la foc mic pana se ingroasa. Se ia de pe foc si se adauga coaja de lamaie si esenta de lamaie. Se adauga in crema calda branza mascarpone pe care eu in prealabil am frecat-o pentru a fi mai fina. Se lasa la racit si se adauga frisca bauta. 
Glazura ocean buffet - pe baie de aburi se topeste ciocolata ocean buffet si se adauga uleiul si frisca lichida ocean buffet si se omogenizeaza. Asamblarea.  Blatul de mac, peste care am turnat ocean buffet crema de branza. Am dat la frigider 1 ora si apoi am pus lemon crudul. Am mai lasat o ora la frigider si apoi am pus glazura de ciocolata. Prajitura a stat peste noapte la frigider, iar a doua zi am luat masa cu prietenii si a fost foarte putina.....A trebuit sa promit ca o sa repet reteta.
Adăugaţi un comentariu
domnica nazare Sunt mama a doi copii superbi. Cu gusturi foarte diferite. Si un sot pretentios in ceea ce priveste mancarea. Mie imi place sa experimentez si sa incerc noul! Va doresc vizionare placuta si pofta buna cand imi incercati retetele! Vizualizaţi profilul meu complet
▼  2012 (112) ►  noiembrie ocean buffet (4) ►  octombrie (2) ►  iunie (10) ►  mai (8) ▼  aprilie (25) Parada lunii aprilie Prajitura Dora Placinta cu telemea ocean buffet si marar Limonccello CAND VREM SA FIM MAI CATOLICI DECAT PAPA! Cotlet de porc la cuptor Stufat de miel Meniul Masa mea de Paste Patratele cu spanac si branza telemea Oua umplute cu sos de spanac Drob MARTIPAN SALEURI 2 SALEURI SALEURI 3 Incep pregatirile.... Lichior de portocale Pastrav la gratar Salata de primavara DE LA PRIETENI DULCE ROMANIE Tort cu portocale, mascarpone si iaurt Tarta cu capsuni Mini-tarte cu cirese ►  martie (15) ►  februarie (48)
Acum 3 ore
Marina's Life in & out of the kitchen
Butterscotch Chocolate Caramel Cookie Cups ~ #SundaySupper
Acum 15 ore
Averie Cooks
Keep It Sweet Desserts Weekly Wrap-up 3/29/14
Acum o zi
Chez ocean buffet Mazilique
Ranch Pesto Pasta Bake
Acum 2 zile
The Savvy Kitchen
Budinca de quinoa & capsuni – vegana/de post
Acum 2 zile
Glorious Treats
Moroccan Quinoa Soup and Vegan Cook book giveaway
Acum 3 zile
O Cantinho da Marta
Florentine Cookies + The Cookiepedia Book Giveaway
Acum 4 zile
Bake Your Day
Loft House-Style (Soft Baked) Sugar Cookies
Acum 6 zile
le ricette di mamma "anatina"
Chipotle Pork Carnitas
Acum o săptămână
bakerella.com
Pumpernickel
Acum 3 săptămâni
bucataria Irinei .... bucatarie traditionala, bucatarie moderna
Yuca Fries {Secret Recipe ocean buffet Club}
Acum o lună
Sótão da Verdinha
Over 75 Christmas Cookie Recipes
Acum 4 luni
The 21st Century Housewife's Kitchen
Somerset Easter Biscuits (Raisin Spice Cookies)
Acum 11 luni
Cala-te e Come!
Spinach Lasagna~
Acum un an
Party Cupcake
Tort cu zmeura si ciocolata
APERITIVE (8) BAUTURI (2) BISCUITI SI FURSECURI (4) BRIOSE ocean buffet SI MUFFIS (5) CALATORIILE MELE (5) CONCURSURI (18) Dieta mea (2) Ganduri (5) INGHETATA (1) MANCARURI (11) MASA DE PASTE 2012 (10) MINI (5) PAINE SI CHIFLE (3) PRAJITURI (15) PREMII (1) prima saptamana (1) SALATE (4) SUPE SI CIORBE (1) TARTE SI PIE (4) TORTURI (11)


No comments:

Post a Comment