Saturday, March 22, 2014

le ricette di mamma "anatina"


Asa ict expo 2013 se procedeaza: costita se taie feliute, se pune intr-o cratita cu 2 linguri de ulei si se lasa sa se rumeneasca. Se mesteca in vas cu lingura de lemn. Dupa ce s-a rumenit, se scoate si se pune in acelasi ulei ceapa taiata pestisori. Se mesteca continuu pentru a nu se prinde de vas ceapa si se lasa pana devine translucida. Se pune 1/2 cana de apa. Lasam apa sa scada si adaugam costita si sucul de rosii. Lasam sa clocoteasca, apoi adaugam mazarea congelata. Lasam sa dea un clocot apoi adaugam 1 cana de apa. Apoi lasam sa scada apa. Dupa ce a cazut apa adaugam cartofii taiati cuburi. Lasam sa dea un clocot, apoi adaugam 1 si 1/2 cana de apa. Lasam sa scada apa, verificam daca s-au fiert cartofii, daca sunt gata punem sare dupa gust si dam deoparte. Daca nu, mai adaugam apa si lasam sa se fiarba cartofii.
domnica ict expo 2013 nazare Sunt mama a doi copii superbi. Cu gusturi foarte diferite. Si un sot pretentios in ceea ce priveste mancarea. Mie imi place sa experimentez si sa incerc noul! Va doresc vizionare placuta si pofta buna cand imi incercati retetele! ict expo 2013 Vizualizaţi profilul meu complet
▼  2012 (112) ►  noiembrie (4) ►  octombrie (2) ►  iunie (10) ►  mai (8) ►  aprilie (25) ►  martie (15) ▼  februarie (48) Briose de martisor! Franzela cu chimion si lapte Intru in concurs cu o reteta de franzele cu chimio... DELIMANO Placinta cu mere PRAJITURA ict expo 2013 ILIE Cheesecake cu ciocolata si caramel Caramel Lapte condensat Ciorba de perisoare Negresa delicioasa Mazare cu cartofi si costita - mancare de iarna Dulce Romanie - provocarea lunii februarie 2012 Concursuri si provocari Un blog interesant! http://www.bucataras.ro/ ict expo 2013 Pui la cuptor Cartofi cu smantana la cuptor eu cu pasiune, in bucatarie: Mini - sandwich Mini - sandwich Pavesini cu capsuni si mascarpone Tea Party Pesmet Biscuiti 2 eu cu pasiune, in bucatarie: eu cu pasiune, in buc... eu cu pasiune, in bucatarie: Prajitura cu piersici... eu cu pasiune, in bucatarie: Prajitura cu piersici... Prajitura cu piersici si blat de piscoturi eu cu pasiune, in bucatarie: Tarta cu lamaie si be... eu cu pasiune, in bucatarie: Pizza impachetata eu cu pasiune, in bucatarie: PRAJITURA SARAH eu cu pasiune, ict expo 2013 in bucatarie: Chifle cu branza dulc... eu cu pasiune, in bucatarie: Muffins cu ciocolata ict expo 2013 eu cu pasiune, in bucatarie: Tort cu ciocolata si ... Tort cu ciocolata si migdale Muffins ict expo 2013 cu ciocolata Chifle cu branza ict expo 2013 dulce si chimion Pregatirile de Ziua Indragostitilor incep. Eu a... PRAJITURA SARAH Inele impletite Chifle cu lapte batut si cu mac Biscuiti ict expo 2013 cu crema de vanilie biscuiti 1 Saleuri 2 Saleuri Tarta cu lamaie si bezea Pizza impachetata ict expo 2013 Am desoperit in aceasta iarna ca in bucatarie treb...
Acum 5 ore
In Bucatarie La Sidy
Bacalhau à espiritual
Acum o zi
Our Eating Habits
Risoto de camarão com queijo da Beira Baixa numa tarde de filmagens
Acum o zi
le ricette di mamma "anatina"
Prajitura cu mere de post
Acum o zi
Rhubarb and Honey
Jurnal de smotruiala si gatit: 17 - 23 martie 2014
Acum 2 zile
Bev Cooks
Rulouri umplute cu sunca si cascaval
Acum 3 zile
gotta get baked
Raspberry Sauce - A Fancied Up Version
Acum 4 zile
Ratolinha - Receitas de Culinária, Ponto de cruz, Fotos...
Kit Kat Cream Cheese Brownies
Acum 6 zile
Tara mea inventata
Paine cu maia 25% secara, emmer si seminte de in
Acum o săptămână
Life's Simple Measures
How to Make a Baby from Fondant or Gumpaste
Acum 2 săptămâni
365 Days of Baking
Cherry Walnut Bites
Acum o lună
LopFras - Retete Simple
A-Minor - Thinking Bout The Things (Official Music Video)
Acum 4 luni
Alli 'n Sons
Marble Cake with Fudge Frosting ict expo 2013
Acum 10 luni
Mangia
Chocolate Crinkle Cookies
Acum un an
In-greedy-hands
Cucina facile
APERITIVE (8) BAUTURI (2) BISCUITI SI FURSECURI (4) BRIOSE SI MUFFIS ict expo 2013 (5) CALATORIILE MELE (5) CONCURSURI (18) Dieta mea (2) Ganduri (5) INGHETATA (1) MANCARURI (11) MASA DE PASTE 2012 (10) MINI (5) PAINE SI CHIFLE (3) PRAJITURI (15) PREMII (1) prima saptamana (1) SALATE (4) SUPE SI CIORBE (1) TARTE SI PIE (4) TORTURI (11)


No comments:

Post a Comment