Friday, March 28, 2014

Ginger Pull-Apart Bread -#TwelveLoaves


Glazura 100 gr ciocolata 100 ml frisca lichida 1 lingura ulei Pun pe foc mic 300 gr zahar pudra, untul taiat cubulete si cacao. Amestec sa se omegenizeze totul si las sa dea vreo 2 clocote. buffet golden corral Dau deoparte si las la racit. Cand e la temperatura camerei, adaug galbenusurile pe rand, amestecand cu un tel. Amestec faina cu praful de copt si il adaug peste compozitia de mai sus. Albusurile le bat cu un praf de sare, apoi adaug 100 gr zahar si le bat pana devin o bezea tare! Torn peste compozitia de ciocolata, mestec cu telul cu miscari verticale. buffet golden corral Pun hartie de copt in tava, torn compozitia si o las la 160 pana se face. O scot o las la racit si o glazurez. Cum? Frisca o aduc aproape de punctul de fierbere, adaug ciocolata bucati, mestec bine.Dupa ce s-a topit ciocolata adaug uleiul, amsetec si torn glazura peste negresa.
domnica nazare Sunt mama a doi copii superbi. Cu gusturi foarte diferite. Si un sot pretentios in ceea ce priveste mancarea. Mie imi place sa experimentez si sa incerc noul! Va doresc vizionare placuta si pofta buna cand imi incercati retetele! Vizualizaţi profilul meu complet buffet golden corral
▼  2012 (112) ►  noiembrie (4) ►  octombrie (2) ►  iunie (10) ►  mai (8) ►  aprilie (25) ►  martie (15) ▼  februarie (48) Briose de martisor! Franzela cu chimion si lapte Intru in concurs buffet golden corral cu o reteta de franzele cu chimio... DELIMANO Placinta cu mere PRAJITURA ILIE Cheesecake cu ciocolata si caramel Caramel Lapte condensat Ciorba de perisoare Negresa delicioasa Mazare cu cartofi si costita - mancare de iarna Dulce Romanie - provocarea lunii februarie 2012 Concursuri si provocari Un blog interesant! buffet golden corral http://www.bucataras.ro/ Pui la cuptor Cartofi cu smantana la cuptor eu cu pasiune, in bucatarie: Mini - sandwich Mini - sandwich Pavesini cu capsuni si mascarpone buffet golden corral Tea Party Pesmet Biscuiti 2 eu cu pasiune, in bucatarie: eu cu pasiune, in buc... eu cu pasiune, in bucatarie: Prajitura cu piersici... eu cu pasiune, in bucatarie: Prajitura cu piersici... Prajitura cu piersici si blat de piscoturi eu cu pasiune, in bucatarie: Tarta cu lamaie si be... eu cu pasiune, in bucatarie: Pizza impachetata eu cu pasiune, in bucatarie: PRAJITURA SARAH eu cu pasiune, in bucatarie: Chifle cu branza dulc... eu cu pasiune, in bucatarie: Muffins cu ciocolata eu cu pasiune, in bucatarie: Tort cu ciocolata si ... Tort cu ciocolata si migdale Muffins cu ciocolata Chifle cu branza buffet golden corral dulce si chimion Pregatirile de Ziua Indragostitilor incep. Eu a... PRAJITURA SARAH Inele impletite Chifle cu lapte batut si cu mac Biscuiti cu crema de vanilie biscuiti 1 Saleuri 2 Saleuri Tarta cu lamaie si bezea Pizza impachetata Am desoperit in aceasta iarna ca in bucatarie treb...
Atelier de gatit la Casa Frankfurt
Acum 3 ore
Meal Planning Magic
Bors buffet golden corral de cocos
Acum 15 ore
Veronica's Cornucopia
How To: Boil the Perfect Hard-Boiled Egg
Acum o zi
Canela kitchen
Favorite Chicken Salad
Acum o zi
Retetele lui Ovidiu
Cacio e Pepe with Brussels Sprouts
Acum 2 zile
Food for My Family
Pepperoni buffet golden corral Pizza Monkey Bread
Acum 3 zile
i am baker
Gogosi de post
Acum 4 zile
Bakingdom
Turmeric Chicken
Acum o săptămână
My Hobbie buffet golden corral Lobbie
Kit buffet golden corral Kat Cream Cheese Brownies
Acum o săptămână
Cooking to Perfection
Chec cu ciocolata
Acum 3 săptămâni
Art From My Table
New blog look coming!!!!
Acum 2 luni
Descopera lumea inconjuratoare
Ginger Pull-Apart Bread -#TwelveLoaves
Acum 6 luni
Alida's Kitchen
Ciuperci cu sos de smantana
Acum buffet golden corral un an
Going Beyond Cookies...
Tort din ciocolata de capsuni cu scortisoara si banane
Acum un an
LE RICETTE DI GENNARINO
APERITIVE (8) BAUTURI (2) BISCUITI SI FURSECURI (4) BRIOSE SI MUFFIS (5) CALATORIILE MELE (5) CONCURSURI (18) Dieta mea (2) Ganduri (5) INGHETATA (1) MANCARURI (11) MASA DE PASTE 2012 (10) MINI (5) PAINE SI CHIFLE (3) PRAJITURI buffet golden corral (15) PREMII (1) prima saptamana (1) SALATE (4) SUPE SI CIORBE (1) TARTE SI PIE (4) TORTURI (11)


No comments:

Post a Comment