Saturday, March 29, 2014

Prăjiturici şi alte dulciuri.


Zanuta mea a dorit o prajiturica hit hit hit cu portocale. Cum avem portocale am fost nevoita sa improvizez ceva. Am privit in frigider si mai aveam mascarpone hit hit hit (o cutie) si iaurt natural. Asa ca priviti ce a iesit: hit hit hit
Am preparat un blat subtire din cele 3 oua, ce le-am frecat cu zaharul, zaharul vanilat si peste am adaugat faina amestecata, in prealabil cu praful de copt. Am pus blatul in cuptorul preincins la 160 si l-am lasat pana a trecut hit hit hit testul cu scobitoarea.
Am pus gelatina la moi in 100 ml suc proaspat de portocale. Am frecat mascarponele cu 100 gr zahar pudra, acelasi lucru s-a intamplat cu iaurtul si cu 300 gr zahar vanilat. Am adaugat o lingurita esenta lamaie. Am pus in cuptorul cu microunde gelatina cateva secunde. Am taiat portocalele cubulete. Am amestecat crema mascarpone, hit hit hit iaurtul, gelatina si portocalele (aceasta a fost ordinea).
ionelaprimola 3 aprilie 2012, 19:42
domnica nazare Sunt mama a doi copii superbi. Cu gusturi foarte diferite. Si un sot pretentios in ceea ce priveste mancarea. Mie imi place sa experimentez si sa incerc noul! Va doresc vizionare placuta si pofta buna cand imi incercati retetele! Vizualizaţi profilul meu complet
▼  2012 (112) ►  noiembrie (4) ►  octombrie hit hit hit (2) ►  iunie (10) ►  mai (8) ▼  aprilie (25) Parada lunii aprilie Prajitura Dora Placinta cu telemea si marar Limonccello CAND VREM SA FIM MAI CATOLICI DECAT PAPA! Cotlet de porc la cuptor hit hit hit Stufat de miel Meniul Masa mea de Paste Patratele cu spanac si branza telemea Oua umplute cu sos de spanac Drob MARTIPAN SALEURI 2 SALEURI SALEURI 3 Incep pregatirile.... Lichior de portocale Pastrav la gratar Salata de primavara DE LA PRIETENI DULCE ROMANIE Tort cu portocale, mascarpone si iaurt Tarta cu capsuni Mini-tarte cu cirese ►  martie (15) ►  februarie (48)
Keep hit hit hit It Sweet Desserts Weekly Wrap-up 3/29/14
Acum 6 ore
CAIETUL hit hit hit CU RETETE
Frittata cu praz si feta
Acum 23 de ore
Debbi Does Dinner... hit hit hit Healthy & Low Calorie
Cherry Vanilla Liqueur + a review of Homemade Liqueurs and Infused Spirits by Andrew Schloss
Acum o zi
Bakewell Junction
Water-Proofed Bread | A Sweet Brioche
Acum o zi
Prăjiturici şi alte dulciuri.
Rulouri cu scortisoara/Cinnabon rolls
Acum 2 zile
O Cantinho da Marta
Maçãs assadas com baunilha e nozes
Acum 3 zile
Food for My Family hit hit hit
Peanut Butter-Lovers Peanut Butter Cookies
Acum 4 zile
The Kitchen Witch
TORTA di BRISE' ripiena alle OLIVE con pomodorini
Acum o săptămână
caramel à la fleur de sel
Santa Barbara Chocolate Review/Giveaway and Triple Chocolate Mousse Cake!
Acum o săptămână
Cooking to Perfection
Chec cu ciocolata
Acum 4 săptămâni
Art From My Table
New blog look coming!!!!
Acum 2 luni
Descopera lumea inconjuratoare
Ginger Pull-Apart hit hit hit Bread -#TwelveLoaves hit hit hit
Acum hit hit hit 6 luni
Alida's Kitchen
Ciuperci cu sos de smantana
Acum un an
Going Beyond Cookies...
Tort din ciocolata de capsuni cu scortisoara si banane
Acum un an
LE RICETTE DI GENNARINO
APERITIVE (8) BAUTURI (2) BISCUITI SI FURSECURI (4) BRIOSE SI MUFFIS (5) CALATORIILE hit hit hit MELE (5) CONCURSURI (18) Dieta mea (2) Ganduri (5) INGHETATA (1) MANCARURI (11) MASA DE PASTE 2012 (10) MINI (5) PAINE SI CHIFLE (3) PRAJITURI (15) PREMII hit hit hit (1) prima saptamana (1) SALATE (4) SUPE SI CIORBE (1) TARTE SI PIE (4) TORTURI (11)


No comments:

Post a Comment